Ceneo: kobiety niezbyt zainteresowane elektroniką
Według ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników porównywarki cen kilka proc. kobiet kupuje komputery w Internecie. Ponad 10 proc. deklaruje, że nie chce nabywać takich produktów w sieci. Tymczasem panie stanowiły ponad połowę potencjalnych klientów.
Biorące udział w badaniu panie (888 osób) zapytane, co najczęściej kupują online, wskazały w 8,6 proc. na komputery (w tym laptopy). Taki sam wynik miały telefony komórkowe, a sprzęt RTV i AGD wymieniło 27,8 proc. Numerem 1 w rankingu są ubrania i buty (56,7 proc.).
Z kolei na pytanie, czego raczej nie kupiłabyś w Internecie, 10,2 proc. ankietowanych wskazało na komputer, a na sprzęt RTV i AGD – 16,8 proc.
Większość respondentek kupuje online kilka razy w roku (55,3 proc.), nieco mniej kilka razy w roku (32,7 proc.). Według badania kobiety stanowiły ponad połowę (56 proc.) ankietowanych użytkowników Ceneo.
Podobne aktualności
Ceneo poszło do sądu przeciwko Google’owi
Warszawski sąd zakazał faworyzowania przez koncern własnej porównywarki cen.
Mniej rabatów na elektronikę
W 3 kwartałach 2023 r. spadek akcji rabatowych wyniósł nawet 33 proc., jednak końcówka roku powinna być lepsza pod tym względem.
Prezes Komputronika: ceny elektroniki w Polsce spadły o 40 proc.
”W Polsce elektronika należy do najtańszych na świecie” - twierdzi prezes Komputronika. Wiele wskazuje jednak na to, że to już koniec dołka i w 2024 roku ceny ruszą w górę.