Ceneo.pl z nowym dyrektorem sprzedaży
Zadaniem nowego szefa sprzedaży Ceneo.pl jest m.in. stworzenie nowego działu. Ma to związek z planami spółki.
Radosław Tyszko objął funkcję dyrektora sprzedaży Ceneo.pl. Katarzyna Stehlik, dotychczasowa szefowa w tym obszarze, po 7 latach rozstała się z firmą.
Do zadań Radosława Tyszko należy nie tylko realizacja strategii sprzedaży i rozwój relacji z klientami, lecz także budowa nowego działu. Spółka należąca do tej samej grupy kapitałowej co Allegro.pl zapowiada, że w najbliższym czasie planuje zwiększyć swoją aktywność w obszarze cross-border.
Nowego dyrektora w realizacji zadań będzie wspierał Bartłomiej Bernat, który z początkiem marca awansował w strukturze Ceneo.pl na stanowisko kierownika działu sprzedaży sekcji producenckiej. Wcześniej w serwisie zajmował się wsparciem i obsługą kluczowych klientów.
Radosław Tyszko ma ponad 14 lat doświadczenia w sektorze e-commerce. Swoje pierwsze zawodowe kroki w branży stawiał m.in. w serwisie Ceneo.pl, gdzie pracował już jako E-commerce Director. Przez ostatnie 5 lat związany był z serwisem Picodi.com, gdzie pełnił funkcję General Managera. Jako dyrektor sprzedaży debiutował w RTB House.
Radosław Tyszko jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończył też studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Sprzedażą w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz Szkołę Coachingu Managerskiego organizowaną przez firmę Moderator.
Ceneo.pl według własnej informacji jest największą porównywarką cen w Europie i drugim co do wielkości serwisem e-commerce w Polsce. Skupia ponad 18 tys. sklepów.
Podobne aktualności
Apel do Euro-net, Media Saturn, Terg, Neonet, Morele, Allegro i Ceneo
"Zwiększony popyt może rodzić pokusę nieuzasadnionego podwyższania cen" - twierdzi prezes UOKiK zwracając się do największych detalistów.
E-sklepy z „zaufanymi opiniami” klientów
Electro.pl, eMag, Neo24 to tylko niektóre sklepy, które uzyskały najlepsze "Zaufane opinie" w dorocznym rankingu Ceneo.pl.