Radosław Tyszko objął funkcję dyrektora sprzedaży Ceneo.pl. Katarzyna Stehlik, dotychczasowa szefowa w tym obszarze, po 7 latach rozstała się z firmą.

Do zadań Radosława Tyszko należy nie tylko realizacja strategii sprzedaży i rozwój relacji z klientami, lecz także budowa nowego działu. Spółka należąca do tej samej grupy kapitałowej co Allegro.pl zapowiada, że w najbliższym czasie planuje zwiększyć swoją aktywność w obszarze cross-border.

Nowego dyrektora w realizacji zadań będzie wspierał Bartłomiej Bernat, który z początkiem marca awansował w strukturze Ceneo.pl na stanowisko kierownika działu sprzedaży sekcji producenckiej. Wcześniej w serwisie zajmował się wsparciem i obsługą kluczowych klientów.

Radosław Tyszko ma ponad 14 lat doświadczenia w sektorze e-commerce. Swoje pierwsze zawodowe kroki w branży stawiał m.in. w serwisie Ceneo.pl, gdzie pracował już jako E-commerce Director. Przez ostatnie 5 lat związany był z serwisem Picodi.com, gdzie pełnił funkcję General Managera. Jako dyrektor sprzedaży debiutował w RTB House.

Radosław Tyszko jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończył też studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Sprzedażą w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz Szkołę Coachingu Managerskiego organizowaną przez firmę Moderator.

Ceneo.pl według własnej informacji jest największą porównywarką cen w Europie i drugim co do wielkości serwisem e-commerce w Polsce. Skupia ponad 18 tys. sklepów.