Ceneo wprowadziło rekomendacje produktów
Karty produktów na Ceneo uzupełniono o dodatkowe oferty. Mają być dostosowywane do indywidualnych preferencji użytkowników.
Rekomendacje można znaleźć u dołu strony z wyszukanym produktem i linkami do sklepów. Jest to kilka boksów z ofertami, które mogą zainteresować kupującego, na podstawie jego wcześniejszych zachowań (serwis zapamiętuje rzeczy, których wcześniej poszukiwał internauta). Propozycje są dobierane osobno dla każdego klienta odwiedzającego witrynę.
– Rekomendacje produktów mają coraz większe znaczenie w e-commerce. Sklepom internetowym pomagają zwiększyć sprzedaż, a użytkownikom zaoszczędzić czas przeznaczony na poszukiwanie – mówi Paweł Kowalski, dyrektor zarządzający Ceneo Technologie – Aby system dobrze spełniał swoją funkcję, mechanizm dobierania ofert do boksów musi być odpowiednio skonstruowany. W Ceneo stworzyliśmy zaawansowany algorytm dobierający produkty między innymi na podstawie wcześniejszych zachowań danego użytkownika.
Podobne aktualności
Ceneo poszło do sądu przeciwko Google’owi
Warszawski sąd zakazał faworyzowania przez koncern własnej porównywarki cen.
Apel do Euro-net, Media Saturn, Terg, Neonet, Morele, Allegro i Ceneo
"Zwiększony popyt może rodzić pokusę nieuzasadnionego podwyższania cen" - twierdzi prezes UOKiK zwracając się do największych detalistów.
Ranking e-sklepów Ceneo: Eukasa zdetronizowała eMag
Największa porównywarka cen ogłosiła nowy "Ranking Zaufanych Sklepów". Ciekawie wygląda jego zestawienie z zeszłym rokiem.