Check Point: zwrot w podejściu do partnerów
Nowy program partnerski zastąpi konwencjonalne rozwiązania oparte na przychodach - deklaruje Check Point.
Check Point Software Technologies ogłosił nowy globalny program partnerski Check PointS. Ma zapewnić korzyści firmom, które pracują nad wzmocnieniem relacji z klientami.
Począwszy od 2 kwietnia 2019 r. partnerzy Check Pointa będą otrzymywać punkty za działania, które zwiększają zaangażowanie klientów i inwestycje, takie jak spotkania menedżerów wyższego szczebla z klientami, demonstracje produktów czy szkolenia. W styczniu 2020 r. w oparciu o sumę punktów integratorzy i resellerzy zostaną zakwalifikowani do odpowiedniego poziomu w Check PointS.
W ramach programu partnerzy mogą liczyć na rabaty, gwarantowane marże, wsparcie zespołu producenta, dostęp do narzędzi sprzedaży i finansowania, szkolenia i in.
Partnerzy będą rejestrować swoje działania w Check PointS za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji mobilnej. Pozwala ona monitorować poczynania integratora czy resellera, jak również kontrolować liczbę punktów uzyskanych przez każdego pracownika, który kwalifikuje się do indywidualnych nagród.
Podobne aktualności
Trzy najczęstsze zagrożenia w polskich sieciach firmowych
Polskie przedsiębiorstwa są atakowane średnio 1170 razy w tygodniu.
Prorosyjscy hakerzy znów atakują Polskę
Celem był polski sektor transportu w odwecie za wsparcie logistyczne Ukrainy.
Średnio 1040 cyberataków w tygodniu na polskie firmy
Odnotowano nieznaczny spadek liczby ataków, jednak można wątpić, czy to trwała tendencja.