Cisco: moda na telepresence
W Polsce rośnie zainteresowanie systemami do wideokonferencji – twierdzi Cisco. Zdaniem większości przedsiębiorców takie rozwiązania redukują koszty.
Według globalnego badania Cisco ponad dwie trzecie firm dostrzega istotne korzyści ze stosowania rozwiązań do wideokonferencji – 77 proc. uznało, że ich wdrożenie znacznie ogranicza konieczność podróży służbowych, 76 proc. twierdzi, że poprawia komunikację na długie dystanse, a dla 69 proc. największą korzyścią są oszczędności.
Producent zapewnia, że także w Polsce zwiększa się popyt na systemy telepresence dla biznesu, co szef Cisco tłumaczy m.in. zmianami na rynku.
– Praca dzisiaj wymaga komunikowania się z partnerami i dostawcami często na duże odległości. W firmie różne grupy pracowników są rozproszone geograficznie, a ludzie wykonują swoje zadania w różnych miejscach – wyjaśnia Dariusz Fabiszewski, dyrektor generalny Cisco – Zmiany te są również widoczne w Polsce.
Według dostawcy w Polsce systemy Cisco wdrożono w ponad 1 tys. przedsiębiorstw. Firma udostępniła internetowy kalkulator biznesowy (http://www.businessadvantagecalculator.com), który umożliwia policzenie oszczędności ze stosowania rozwiązań telepresence.
Podobne aktualności
Tylko 2 proc. polskich firm jest dobrze chroniona przed cyberzagrożeniami
92 proc. organizacji zapewnia, że chce zwiększyć budżet na cyberbezpieczeństwo.
TD Synnex dystrybutorem odnawianego sprzętu Cisco
Już 51 proc. firm z kanału sprzedaży twierdzi, że oferuje programy recyklingu lub odbioru w gospodarce o obiegu zamkniętym - według badania.