Krakowskie centrum zostało włączone w globalną sieć podobnych ośrodków, obejmujących swoim zasięgiem wszystkie kontynenty. Zajmie się ono obsługą klientów Cisco z regionu Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Rosji (EMEAR). Pierwsza grupa pracowników już została zatrudniona. Do 1 sierpnia 2012 r. liczba zatrudnionych powinna wynieść ok. 80 osób. Komunikację z oddziałami Cisco umożliwiają m.in. systemy TelePresence, za pośrednictwem globalnej sieci łączącej urządzenia zainstalowane w 270 miastach w 70 krajach.

– Cisco Global Support Center w Krakowie jest istotną częścią naszej strategii polegającej na zapewnieniu naszym klientom, partnerom i wewnętrznym oddziałom pełnego wsparcia dzięki wykorzystaniu wspólnej infrastruktury. Jesteśmy pod wrażeniem dostępności świetnie wykształconej kadry pracowniczej i doskonałej infrastruktury komunikacyjnej w Polsce, a zwłaszcza w Krakowie – powiedział Olivier Kohler, wiceprezes firmy Cisco odpowiedzialny za Global Business Services.