W I kwartale 2013 r. Colorovo pod względem wielkości marży (kwotowo) było w pierwszej dziesiątce na 437 linii produktowych w ofercie ABC Daty. To wynik porównywalny z Dellem i Lenovo – poinformował Dobrosław Wereszko, odpowiedzialny za markę Colorovo w zarządzie firmy. W ciągu 2 lat Colorovo ma znaleźć się w pierwszej trójce najbardziej marżowych produktów z asortymentu dystrybutora. Sprzedaż ma rosnąć m.in. dzięki rozwojowi 'referencyjnej sieci sprzedaży’ z udziałem partnerów – jak dotąd w Polsce podpisano blisko 100 umów.

Podjęto strategiczną decyzję o rozwoju submarki CitiTab, obejmującej tablety Colorovo. Po niedawnym debiucie modelu CitiTab Vision obecnie w portfolio są trzy urządzenia, prawdopodobnie w czerwcu zadebiutuje kolejny tablet. A to – według zapowiedzi – dopiero początek rozwoju segmentu elektroniki użytkowej Colorovo. Portfolio marki powiększyło się ostatnio m.in. o etui i torby do tabletów i notebooków, co według Dobrosława Wereszko umożliwia sprzedaż wiązaną produktów oraz zwiększa rozpoznawalność marki, także wśród użytkowników notebooków. Ponadto oferując akcesoria do komputerów przenośnych marka może korzystać z budżetów marketingowych producentów laptopów.