CommVault w Polsce
Wzmocnienie zespołu i nawiązanie współpracy z dystrybutorem VAD – oto najbliższe plany CommVault w naszym kraju. Producent nie planuje sprzedaży bezpośredniej klientom końcowym.
Firma CommVault, producent oprogramowania do ochrony i zarządzania danymi cyfrowymi, poinformowała o rozpoczęciu działalności w Polsce i otworzeniu regionalnego biura w Warszawie. Flagowym produktem firmy jest oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych – Simpana. W pierwszym etapie obecności na polskim rynku, CommVault skupi się zarówno na rozbudowie kanału sprzedaży, jak i zespołu. Na jego czele stanie Agnieszka May-Sadowska.
– Polska to dla nas jeden z kluczowych rynków w Europie Środkowej – powiedziała Agnieszka May-Sadowska, Vice President Sales na region Eastern. – Charakteryzuje się silną gospodarką i dużym potencjałem wzrostu dla naszych rozwiązań. Obecnie, w dobie spowolnienia gospodarczego, klienci analizują strukturę całkowitych kosztów posiadania (TCO) i szukają sposobów na ich optymalizację. Chcą zrobić więcej za mniej – uprościć procesy, skuteczniej zarządzać swoją infrastrukturą IT i tym samym zredukować koszty operacyjne. Sądzimy, że firma CommVault ze swoją ofertą, dobrze wpisuje się w te potrzeby.
Kluczowym produktem oferowanym na polskim rynku będzie Simpana 10. Te oraz inne rozwiązania przeznaczone są dla szerokiego grona klientów końcowych o różnej wielkości i dla różnych branż oraz sektorów.
– CommVault nie planuje sprzedaży bezpośredniej do klientów końcowych. Prowadzimy działania handlowe w tradycyjnym modelu – dystrybutor-partner-klient końcowy. Jednym z pierwszych zadań stojących przed polskim oddziałem będzie wybór lokalnego dystrybutora z wartością dodaną – powiedziała Agnieszka May-Sadowska.
Za zarządzanie kanałem partnerskim odpowiadać będzie Ryszard Regucki, Channel Director na region Eastern.
W ramach procesu budowy kanału partnerskiego, CommVault nawiązał współpracę z polskim integratorem, firmą WASKO. Kolejnym krokiem rozwoju polskiego przedstawicielstwa będzie wzmocnienie zespołu o osoby odpowiedzialne za działania sprzedażowe i wsparcie techniczne dla polskich partnerów i klientów końcowych. Jak przyznaje dyrektor polskiego oddziału CommVault, rekrutacja jest w toku. Proces ten powinien zakończyć się do końca wakacji.
Podobne aktualności
Commvault kontynuuje integrację z AWS
Dostawca dołączył do AWS ISV Workload Migration Program i uzyskał tytuły AWS Service Ready Program.
Umowa Arrow i Commvault
Firmy podpisały umowę dystrybucyjną dotyczącą sprzedaży rozwiązań Commvault w Polsce.
Oprogramowanie, którego coraz bardziej potrzebują firmy w Europie
Analitycy wskazują, na jaki software ostatnio wyraźnie wzrósł popyt, a gdzie dynamika spada.