CRM dla małych i średnich
Qumak, Hewlett Packard oraz Microsoft spolszczyły i rozpoczęły wdrożenia systemu CRM Clientele, wspomagającego zarządzanie kontaktami z klientami
Qumak, Hewlett Packard oraz Microsoft spolszczyły i rozpoczęły wdrożenia systemu CRM Clientele, wspomagającego zarządzanie kontaktami z klientami. Ten CRM jest przeznaczony dla małych i średnich firm – według tych trzech firm, jest on relatywnie tani i szybki do wdrożenia. Qumak, HP i MS dostarczają w ramach jednego rozwiązania odpowiednio: polską wersję CRM Clientele, serwery (HP NetSerwer E800 i LC2000, LC2000 Server Clasters), notebooki (HP Omnibook XE3) oraz platformę systemową (Windows 98/NT/2000) i bazodanową (Microsoft SQL Server).
Rozwiązanie może być konfigurowane w kilku wariantach:
– moduły Sprzedaż i Marketing,
– moduły Serwis i Support,
– pełny system CRM, czyli połączone moduły Sprzedaż i Marketing oraz Serwis i Support.
Koszty wahają się w zależności od wielkości rozwiązania, nie są jednak mniejsze niż 20 tys. dol.
Podobne aktualności
Atakowali firmy metodą spoofingu. Grozi im do 20 lat
Polak należał do bossów międzynarodowego gangu, który okradał firmy z całego świata.
DIANA połączy polskie firmy IT z wojskiem
W Krakowie powstaje nowy akcelerator. To szansa dla polskich firm na dostęp do zagranicznych rynków i partnerów - wynika z informacji.
180 mld dol. na analizę ryzyka
Wydatki na oprogramowanie i usługi na ten cel wzrosną 3-krotnie w ciągu 5 lat.