„Czarny piątek” w MediaMarkt
Błędy detalisty w dniu masowej promocji poirytowały klientów. "Jesteśmy w trakcie wyjaśniania sytuacji" - uspokaja rzecznik sieci.
W Black Friday klientom e-sklepu MediaMarktu nie brakowało emocji nie tylko z powodu wyprzedaży. System informatyczny detalisty nawalał – wynika z wpisów na wykop.pl. Najpierw wskutek błędu ceny z rabatem okazały się wyższe od regularnych stawek. Po wprowadzeniu poprawek zrobił się bałagan – kupujący twierdzą np., że otrzymywali naprzemian potwierdzenia zawarcia transakcji i anulacje. E-maile detalisty miały wyjaśniać np., że zakup nie zostanie zrealizowany, bo towar został wyprzedany, mimo że wciąż był na stronie. Są też sygnały, że nie dało się zrobić zakupów w e-sklepie, bo serwis sprzedażowy nie odpowiadał. Część poirytowanych internautów nawołuje do zawiadomienia UOKiK.
Media Markt na razie nie komentuje szerzej sprawy. Analizuje problem.
"Jesteśmy w trakcie wyjaśniania sytuacji, która powstała w wyniku błędu systemu teleinformatycznego. Każde zamówienie jest analizowane i wyjaśniane indywidualnie. Przepraszamy naszych klientów za wszelkie niedogodności." – skomentowała dla nas całe zamieszanie rzecznik MediaMarktSaturn Polska, Wioletta Batóg.
Podobne aktualności
Jedna trzecia klientów chce wypożyczać elektronikę
Konsumenci są zainteresowani korzystaniem z urządzeń w modelu usługowym.- wynika z badania.
Media Markt: niższa sprzedaż, wyższy zysk w Polsce
Polski rynek poszedł w dół w II kw. br. - informuje detalista.
MediaMarkt modernizuje sklepy w Polsce
„Bardzo ważnym filarem naszej działalności są sklepy stacjonarne” – twierdzi prezes.