W Black Friday klientom e-sklepu MediaMarktu nie brakowało emocji nie tylko z powodu wyprzedaży. System informatyczny detalisty nawalał – wynika z wpisów na wykop.pl. Najpierw wskutek błędu ceny z rabatem okazały się wyższe od regularnych stawek. Po wprowadzeniu poprawek zrobił się bałagan – kupujący twierdzą np., że otrzymywali naprzemian potwierdzenia zawarcia transakcji i anulacje. E-maile detalisty miały wyjaśniać np., że zakup nie zostanie zrealizowany, bo towar został wyprzedany, mimo że wciąż był na stronie. Są też sygnały, że nie dało się zrobić zakupów w e-sklepie, bo serwis sprzedażowy nie odpowiadał. Część poirytowanych internautów nawołuje do zawiadomienia UOKiK.

Media Markt na razie nie komentuje szerzej sprawy. Analizuje problem.

"Jesteśmy w trakcie wyjaśniania sytuacji, która powstała w wyniku błędu systemu teleinformatycznego. Każde zamówienie jest analizowane i wyjaśniane indywidualnie. Przepraszamy naszych klientów za wszelkie niedogodności." – skomentowała dla nas całe zamieszanie rzecznik MediaMarktSaturn Polska, Wioletta Batóg.