W ramach restrukturyzacji stanowisko dyrektora ds. obsługi klienta, rozwoju firmy i marketingu na Europę Środkową i Wschodnią objął Mike Lange. Będzie on odpowiadał za poszerzenie oferty produktów i usług we wschodniej części Europy oraz za rozwój pakietu DAS (D-Link Advanced Services). Obejmuje on m.in. zcentralizowane zarządzanie pomocą techniczną, dzięki temu oba regiony D-Linka mogą korzystać z ponadnarodowej bazy ekspertów.
André Pasternak w dalszym ciągu będzie pełnić funkcję dyrektora kanału B2B w Europie Środkowej i Wschodniej. Część jego obowiązków, związanych ze stanowiskiem kierownika sprzedaży partnerskiej w Niemczech, Austrii i Szwajcarii przejmie Thomas Krause.

Według producenta zmiany mają na celu stworzenie jednolitej struktury firmy w obu regionach. D-Link zapewnił, że strategia działania koncentruje się obecnie na rozwoju w segmencie B2B, w szczególności na kanałach dystrybucji.

Region wschodnioeuropejski D-Linka obejmuje Polskę, Czechy, Słowację, Bułgarię, Rumunię i Węgry. Struktura dla krajów Europy Środkowej działa w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.