Dagma: nowy program partnerski dla Barracudy
Z początkiem 2012 roku dystrybutor wprowadzi nowy program dla resellerów obejmujący produkty Barracuda Networks. W ofercie są m.in. rabaty, promocje, szkolenia.
Według Dagmy celem wprowadzenia programu jest zacieśnienie współpracy z dotychczasowymi partnerami i przyciągnięcie nowych. Resellerom zaoferowano rabaty, szkolenia (handlowe i techniczne), materiały marketingowe (opisy produktów, ulotki, banery, zdjęcia, prezentacje). W ramach bezpłatnych konsultacji inżynierowie pomogą w wyborze odpowiednich rozwiązań dla klientów. Partnerzy będą także uczestniczyć w promocjach produktów Barracudy.
Dagma rozpoczęła właśnie cykl szkoleń na temat rozwiązań amerykańskiej firmy w ramach Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego. Wszystkie zajęcia mają autoryzację dostawcy. W dziale wsparcia technicznego powiększono zespół inżynierów specjalizujących się w produktach Barracudy, którzy na co dzień przeprowadzają zdalne prezentacje dotyczące rozwiązań tej marki dla potencjalnych klientów. Do tej pory dział liczył pięć osób, w grudniu certyfikaty uzyskały trzy kolejne. Od 1 stycznia 2012 r. Dagma będzie odpowiadała za rozwój całej sieci dystrybucji Barracuda Networks w Polsce.
Podobne aktualności
Jedna czwarta firm w Polsce nie wie, że obejmuje je NIS2
60 proc. organizacji może nie być gotowych na spełnienie wymogów dyrektywy NIS2. Grożą wysokie kary zarówno organizacjom, jak i konkretnym menedżerom.
Polskie firmy głównym celem groźnej kampanii. 26 tys. ataków
Wykryto osiem fal ataków. Metody przestępców są wyjątkowo niebezpieczne - ostrzegają eksperci Esetu.