Według Dagmy celem wprowadzenia programu jest zacieśnienie współpracy z dotychczasowymi partnerami i przyciągnięcie nowych. Resellerom zaoferowano rabaty, szkolenia (handlowe i techniczne), materiały marketingowe (opisy produktów, ulotki, banery, zdjęcia, prezentacje). W ramach bezpłatnych konsultacji inżynierowie pomogą w wyborze odpowiednich rozwiązań dla klientów. Partnerzy będą także uczestniczyć w promocjach produktów Barracudy.

Dagma rozpoczęła właśnie cykl szkoleń na temat rozwiązań amerykańskiej firmy w ramach Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego. Wszystkie zajęcia mają autoryzację dostawcy. W dziale wsparcia technicznego powiększono zespół inżynierów specjalizujących się w produktach Barracudy, którzy na co dzień przeprowadzają zdalne prezentacje dotyczące rozwiązań tej marki dla potencjalnych klientów. Do tej pory dział liczył pięć osób, w grudniu certyfikaty uzyskały trzy kolejne. Od 1 stycznia 2012 r. Dagma będzie odpowiadała za rozwój całej sieci dystrybucji Barracuda Networks w Polsce.