Dell poinformował o ataku hakerskim, do którego doszło 9 listopada. Zapewnia, że problem został zażegnany tego samego dnia. Nieznani sprawcy uzyskali dostęp do danych klientów: nazw użytkownika, adresów e-mail i haseł w serwisach Dell.com oraz DellPremier.com. Producent przyznaje, że niektóre z tych informacji mogły zostać usunięte, ale nie ma dowodów, że rekordy wyciekły z bazy. Dochodzenie jednak wciąż trwa.

Dell utrzymuje również, że hakerzy nie mieli dostępu do danych dotyczących płatności. Atak nie zakłócił również funkcjonowania serwisów, nie stanowił zagrożenia dla produktów i usług – według zapewnień producenta. Firma nie ujawniła liczby kont, których może dotyczyć problem. Dell nakłaniał użytkowników do zmiany haseł już od kilku dni, nie wyjaśniając o co chodzi – twierdzi Reuters. Zmiany obejmują hasła na Dell.com, Premier, Global Portal oraz support.dell.com. Serwisy DellEMC.com oraz DellTechnologies.com nie były zagrożone.