Dell EMC zapowiada, że nowa oferta połączy najlepsze elementy dwóch dotąd oddzielnych programów. Program mają cechować proste zasady działania, przejrzystość oraz zyski dla partnerów niezależnie od poziomu uczestnictwa. 

Powstanie portal dla partnerów wymagający jednokrotnego logowania i jednokrotne rejestrowanie transakcji. Szkolenia będą być takie same, jak dla zespołów sprzedaży bezpośredniej. Zostanie opracowana roczna strategia programowa z oceną stopnia realizacji w połowie roku. 

W grudniu br. firma ujawni warunki uczestnictwa w poszczególnych poziomach programu. Potem partnerzy będą mieli 6 miesięcy na spełnienie kryteriów. Według wstępnych informacji integratorzy i resellerzy będą mogli przechodzić od statusu Gold przez Platinum i Titanium po ekskluzywny Titanium Black dla firm osiągających najlepsze wyniki. Wśród zapowiedzianych korzyści są duże rabaty dla firm, które zdobywają nowych klientów, razem z produktami sprzedają usługi, oferują kompletną ofertę lub dystrybuują wyłącznie rozwiązania Dell EMC.

Dell EMC Partner Program ma objąć wszystkich partnerów koncernu, w tym dostawców rozwiązań, usług chmurowych, partnerów globalnych, partnerów OEM oraz dystrybutorów. Częścią nowej strategii jest program „Powered by Dell EMC” dla firm, które wprowadzają technologie Dell EMC na rynek.

Zapowiedziano również program o nazwie „Dell EMC Line of Business Incumbency Program for Storage”, który ma pomóc w umocnieniu relacji z dotychczasowymi klientami oraz w pozyskiwaniu nowych użytkowników zainteresowanych pełną ofertą Dell EMC.
 
Dell EMC rozszerzył program Dell FastTrack na uczestników EMC Business Partner Program (BPP). Dzięki temu partnerzy dwóch dotąd odrębnych firm mogą sprzedawać całe Dell EMC.

Producent zapowiada ujawnienie dalszych szczegółów programu w nadchodzących miesiącach.