Dell EMC zapowiada zmiany w programie partnerskim
Według Dell Technologies reorganizacja programu Dell EMC ma wynikać z chęci uwzględnienia opinii partnerów i oparcia się na trzech założeniach: prostocie, przewidywalności i dochodowości.
Najważniejsze zmiany dotyczą modyfikacji wybranych zachęt finansowych, ochrony relacji partnerskich oraz inwestycji partnerów z klientami, uproszczenia wymagań dotyczących przychodów oraz ograniczenia liczby osób wymaganej do uzyskania przez partnera statusu Gold.
Joyce Mullen, prezes Dell Technologies odpowiedzialna za światowy kanał, rozwiązania OEM i IoT, zabierając głos podczas globalnego podcastu informującego o zmianach, podkreślała, że firma dokłada wszelkich starań, aby spełnić oczekiwania i potrzeby partnerów.
„Kontynuujemy prace w tych obszarach, o których mówiliście nam, że działają dobrze. Ulepszamy też te obszary, które – jak twierdzicie – są dla was najważniejsze. Program partnerski Dell EMC na rok 2019 uwzględnia wasze opinie. W rezultacie staje się prostszy, bardziej przewidywalny i opłacalny” – mówiła szefowa kanału partnerskiego Dell Technologies.
Zmiany mają pomóc w osiągnięciu trzech kluczowych rzeczy. Po pierwsze, ułatwić partnerom rozwijanie własnych firm. Po drugie, zwiększyć szybkość, z jaką mogą dostarczać klientom innowacyjne i transformacyjne produkty i usługi. Wreszcie po trzecie, pomóc im w wykorzystaniu i monetyzacji nowych technologii.
Jak stwierdziła Joyce Mullen, w kończącym się właśnie dla Dell Technologies roku fiskalnym udziałem partnerów były zamówienia na kwotę 49 mld dolarów. Aktualizacja strategii w kanale ma być okazję do podziękowania partnerom za ich dotychczasowe wysiłki.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.