Dell: „nie ma limitu dla partnerów”
Nie ma górnego pułapu sprzedaży pośredniej w nowym Dellu - zapewnił szef korporacji.
Obecnie sprzedaż pośrednia stanowi około połowy obrotów Della, ale firma nie wyklucza, że ten udział będzie większy. Michael Dell podczas konferencji Canalys Chanels Forum w Barcelonie zwrócił się do partnerów, że udział sprzedaży pośredniej w Dellu "zależy od was". Poinformował, że wzrost w tym obszarze jest dwucyfrowy. "Nigdy nie ustalaliśmy górnego limitu sprzedaży w kanale" – zapewnił CEO. Przypomniał, że od 2007 r., gdy Dell był firmą sprzedającą bezpośrednio, w jej biznesie nastąpiła zasadnicza zmiana.
Michael Dell pytany o strategię spółki Dell – EMC w kwestii sprzedaży pośredniej, stwierdził że połączy ona najlepsze rozwiązania obu dotąd oddzielnych firm. Zadeklarował, że Dell zamierza chronić benefity partnerów EMC, jak również zachęcać większą liczbę resellerów i integratorów do współpracy. "Wielu jest zainteresowanych możliwością sprzedawania naszych serwerów i pamięci masowych" – twierdzi szef korporacji.
Michael Dell zapowiedział, że priorytetami w najbliższych latach będą NPS (net promoter score – wskaźniki oceny) partnerów i klientów, jak również pracowników firmy. Ponadto zamierza skoncentrować się na wzroście udziału rynkowego nowego koncernu oraz kwestiach finansowych, jak przepływy pieniężne i EBIDTA.
Omawiając rynkowe trendy Michael Dell zauważył, że chmura nie jest miejscem, lecz sposobem działania, podobnie jak Internet. Podkreślił, że trwa cyfrowa transformacja i IT staje się technologią biznesu. Dlatego jest optymistą co do rozwoju rynku. Według niego jest on w fazie wzrostu do globalnej wartości 8 bln dol. w ciągu 5 lat. "Dzisiaj niczego nie da się zrobić bez technologii. Ona obejmuje każdą branżę" – uzasadnia Michael Dell.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.