Dell: Windows 8 i inteligentne zegarki
Szef działu komputerowego Della spodziewa się, że tablety z Windows 8 osiągną 30 – 40 proc. udziału w rynku. Przyznał także, że koncern interesuje się smart wartches.
Sam Burd, odpowiedzialny za biznes komputerowy w Dellu, poinformował w rozmowie z dziennikiem The Guardian, że dotychczas sprzedał kilkaset tysięcy tabletów z Windows 8 i Windows RT. Na razie niewiele kupują firmy, ale jego zdaniem można spodziewać się wzrostu popytu na tablety z „ósemką” w biznesie. Za kilka w opinii menedżera ich udział rynku może osiągnąć nawet 40 proc.
Dell zrezygnował z oferty tabletów z Androidem. Sprzedaje tylko sprzęt z Windowsem. Sam Burd przyznał, że firma przygląda się inteligentnym zegarkom (smart watches) i podobnym elektronicznym urządzeniom. Pracują nad nimi m.in. Microsoft, LG i Apple. – Analizujemy pomysły w tym segmencie – stwierdził Burd.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.