Dell załatał lukę w milionach PC
Problem dotyczył sprzętu z Windows 10.
Producent załatał lukę w oprogramowaniu asystenta wsparcia. Umożliwiała ona uruchomienie złośliwego kodu z użyciem bibliotek DLL i ryzyko wycieku poufnych danych użytkowników. SupportAssist jest instalowany w laptopach i desktopach Della z Windows 10, więc problem dotyczył milionów urządzeń. Dziurawa okazała się wersja biznesowa 2.0 i starsze oraz wersja dla użytkowników domowych 3.2.1 i poprzednie.
Błąd jest związany według Della z komponentem od zewnętrznego dostawcy i został wykryty w końcu maja br. Producent ujawnił go teraz, gdy gotowe są odpowiednie narzędzia. W PC z ustawieniem automatycznego upgrade'u została już zaciągnięta. Aktualne wersje SupportAssist dla użytkowników biznesowych jak i domowych można też pobrać ręcznie.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.