Dell zatrudnia na potęgę
Koncern zatrudni 1,2 tys. specjalistów od sprzedaży. Wszystkie ręce na pokład mają wesprzeć partnerów.
Dell Technologies powiększa zespół odpowiedzialny za pamięci masowe o 25 proc., czyli o 1,2 tys. osób – informuje amerykański CRN. Jak dotąd do załogi dołączyło już 1,1 tys. nowych fachowców. Celem jest poprawa wyników działu storage'owego, który ostatnio nie jest jasnym punktem koncernu. Specjaliści mają wspomagać zwłaszcza firmy współpracujące z centrami danych. Nowymi fachowcami do sprzedaży storage'u Dell wzmacnia oddziały na całym świecie.
Zatrudnienie nowych ludzi to część dużej inwestycji w badania i rozwój pamięci masowych. W ciągu minionego roku – według wiceprezesa odpowiedzialnego za globalną współpracę z partnerami – firma wydała już na R&D w zakresie storage'u 2 mld dol.
Jeden z amerykańskich partnerów twierdzi, ze widać już efekty tych inwestycji – współpraca z producentem poprawiła się, natomiast oczekuje jasnego przekazu, w jakim kierunku zmierza firma i lepszego zrozumienia zaangażowania na rynku.
Według IDC rynek pamięci masowych dla przedsiębiorstw w III kw. 2017 r. wzrósł na świecie o 14 proc., do 11,8 mld dol.
Dell w swoim biznesie storage'owym w III kw. finansowym zwiększył sprzedaż o 19 proc., ale w porównaniu do poprzedniego kwartału nastąpiła stagnacja. W związku z wynikami odszedł szef biznesu infrastrukturalnego, David Goulden.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.