DHL wszedł w e-handel
Potentat na rynku kurierskim poprzez spółkę DHL Parcel uruchomił w Polsce serwis internetowy z ofertą ok. 200 tys. produktów. Jest też sprzęt komputerowy.
Serwis o nazwie All You Need (AYN) wystawia oferty e-sklepów współpracujących z pasażem i umożliwia klientom bezpośredni zakup. AYN działał już wcześniej w Niemczech, teraz pojawił się w Polsce. Ofertę podzielono na 4 kategorie produktów, wśród nich jest „Technika i rozrywka” m.in. ze sprzętem komputerowym. Dla sklepów współpracujących z All You Need prowizja od sprzedaży w przypadku produktów IT wynosi 6 proc., a miesięczny abonament – 9,99 zł.
Serwis jest dostępny pod adresem www.ayn.pl.
Podobne aktualności
Platformy będą raportować skarbówce o e-sprzedawcach po 1 lipca 2024 r.
Rząd przyjął projekt ustawy. KAS chce wyłowić sprzedawców unikających opodatkowania.
Co piąta firma w Polsce nie ma systemu do automatyzacji zakupów
Dla 73 proc. firm najważniejsza przy wyborze systemu zakupowego B2B jest łatwość integracji i wdrożenia.