Ster-Projekt wdrożył system Lotus Notes/Domino w Dialogu, który jest niezależnym operatorem telefonii stacjonarnej. System obsługuje całkowity obieg dokumentów i poczty elektronicznej dla 1200 użytkowników w oddziałach firmy, rozmieszczonych na terenie całej Polski.
Lotus Notes/Domino wykorzystywany jest do obsługi: bazy danych, rejestru aktów wewnętrznych, publicznej książki teleadresowej, systemu ewidencyjnego (Gospodarka Środkami Transportu oraz Telefony Komórkowe) oraz biblioteki firmy.
Poza tym system zarządza projektami inwestycyjnymi oraz wspiera zarządzanie infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa. W sumie w Dialogu wykorzystuje się ponad 30 baz danych korporacyjnych oraz aplikacji.
Lotus Notes/Domino pełni w firmie funkcje komunikacyjne. Wszyscy pracownicy firmy pracują w jednym środowisku, a każdy dokument poczty elektronicznej zawiera elektroniczny podpis pracownika i ma moc zwykłego dokumentu papierowego.
Wdrożenie systemu odbywało się w dwóch etapach. W pierwszym, obejmującym szkolenia, wzięło udział 150 pracowników. Następnie przyłączono do systemu i przeszkolono wszystkich użytkowników. Planowane jest wprowadzenie dalszych aplikacji, bazujących na platformie Lotus Notes/Domino.