Digital Signage od Prestigio
Portfolio Prestigio powiększyło się o systemy Digital Signage.
Oferta obejmuje pojedyncze monitory, kioski wideo i ściany wideo. Każde urządzenie wyposażone jest w głośnik, komputer, bezprzewodowy dostęp do Internetu. Wyświetlacze przeznaczone do instalacji w układzie poziomym są wyposażone w Androida i dostępne w rozmiarach 22 i 42 cale. Zabudowa do kiosków w wersji poziomej i pionowej obejmuje modele o przekątnej 42-55 cali, działające z Androidem albo Windowsem.
Wszystkie urządzenia cechuje rozdzielczość Full HD, kąty widzenia do 178 st., żywotność 30 tys. godzin. Wyświetlacze przeznaczone do używania wewnątrz budynków mogą działać w trybie multi touch.
Ceny: 4 – 140 tys. zł.
Podobne aktualności
Rynek monitorów odbił po 5 kwartałach spadków
W 2024 r. i 2025 r. zanosi się na wzrosty sprzedaży. Są ku temu istotne powody - według prognozy.
Branża kiosków interaktywnych będzie warta 48,8 mld dol.
Największe wydatki pójdą nie na sprzęt, lecz na oprogramowanie i usługi.
Sprzedaż wyświetlaczy publicznych o 14 proc. w górę
„Wiele projektów w dalszym ciągu boryka się z wydłużonymi terminami" - twierdzi ekspert.