O wejściu Acera na rynek Digital Signage informowaliśmy rok temu. Vendor ma być w tej dziedzinie odpowiednim partnerem dla integratorów i dostawców treści dzięki kompleksowej ofercie, na którą składają się wielkoformatowe monitory, pecety, oprogramowanie i usługi świadczone za pośrednictwem platformy BYOC (Build Your Own Cloud). 

Jak ogłosił Maverick Shih, President of BYOC Business Group w Acerze, vendor swoje rozwiązania dla Digital Signage będzie teraz promował nie tylko w Europie, ale również w Ameryce Północnej, południowo-wschodniej części Azji i na Tajwanie. 

Aby dostarczać kompleksowe  usługi DS Acer ustanowił w Niemczech spółkę zależną AcerBeing Signage. Na rynku tajwańskim  natomiast zainwestował w PilotTVMedia, obejmując około 20 proc. udziałów.  PilotTVMedia dysponuje największą na Tajwanie siecią ekranów usytuowanych w różnych lokalizacjach – sklepach, restauracjach, salonach kosmetycznych i fast-foodach. Ocenia się, że informacje wyświetlane na należących do PilotTVMedia ekranach docierają dziennie do 7,7 miliona odbiorców.