Digital Signage w strategii Acera
Acer dalej rozszerza swój biznes związany z dostarczaniem rozwiązań i usług Digital Signage.
O wejściu Acera na rynek Digital Signage informowaliśmy rok temu. Vendor ma być w tej dziedzinie odpowiednim partnerem dla integratorów i dostawców treści dzięki kompleksowej ofercie, na którą składają się wielkoformatowe monitory, pecety, oprogramowanie i usługi świadczone za pośrednictwem platformy BYOC (Build Your Own Cloud).
Jak ogłosił Maverick Shih, President of BYOC Business Group w Acerze, vendor swoje rozwiązania dla Digital Signage będzie teraz promował nie tylko w Europie, ale również w Ameryce Północnej, południowo-wschodniej części Azji i na Tajwanie.
Aby dostarczać kompleksowe usługi DS Acer ustanowił w Niemczech spółkę zależną AcerBeing Signage. Na rynku tajwańskim natomiast zainwestował w PilotTVMedia, obejmując około 20 proc. udziałów. PilotTVMedia dysponuje największą na Tajwanie siecią ekranów usytuowanych w różnych lokalizacjach – sklepach, restauracjach, salonach kosmetycznych i fast-foodach. Ocenia się, że informacje wyświetlane na należących do PilotTVMedia ekranach docierają dziennie do 7,7 miliona odbiorców.
Podobne aktualności
Branża kiosków interaktywnych będzie warta 48,8 mld dol.
Największe wydatki pójdą nie na sprzęt, lecz na oprogramowanie i usługi.
Producent PC utworzył w Europie nową spółkę
Zajmuje się obsługą posprzedażową. Jedna z nowych firm działa już w Polsce.
Sprzedaż wyświetlaczy publicznych o 14 proc. w górę
„Wiele projektów w dalszym ciągu boryka się z wydłużonymi terminami" - twierdzi ekspert.