Konferencja odbędzie się w dniach 24 – 27 lutego w Monaco. Organizatorzy spodziewają się ponad 1 tys. uczestników – przedstawicieli producentów, dystrybutorów, detalistów z regionu EMEA. Reprezentowanych będzie ok. 200 marek produktów.

Podczas Distree zostaną przybliżone zmiany modelu sprzedaży. Tradycyjny: producent – dystrybutor – detalista jest nadal podstawą konsumenckiego rynku IT w krajach EMEA. Do zwiększenia sprzedaży producenci potrzebują jednak bardziej skomplikowanego i kompleksowego ekosystemu go-to-market. Cały ekosystem będzie obecny na konferencji: obejmuje platformy online, specjalistów od logistyki i dystrybucji, serwisy umożliwiające zakupy grupowe oraz dostawców usług marketingowych.
 
– Rozpoznawanie marki, modele sprzedaży kanałowej i czas wprowadzenia produktu na rynek to najważniejsze czynniki determinujące sukces – mówi Alexandra Sinson, Event Director Distree EMEA.

W programie przewidziano prezentacje I warsztaty o różnej tematyce. Będzie m.in. mowa o tym, jak nowe sposoby robienia biznesu zmieniają tradycyjną rolę producenta, dystrybutora i detalisty. Nie zabraknie nowych danych z rynku. GfK zorganizuje serie warsztatów, a sesja Contextu skupi się na tym, jak sprzedaż detaliczna będzie ewoluować I rozwijać ofertę produktów “smart”, urządzeń połączonych oraz rozwiązań I usług Internetu rzeczy przeznaczonych dla konsumentów. Szybko rosnące kategorie produktowe, takie jak urządzenia noszone, drony, urządzenia audio oraz do inteligentnego domu, w przyszłym roku będą miały więcej miejsca na ekspozycji. 
 
Podczas konferencji wręczone zostaną nagrody w takich kategoriach jak wschodzące gwiazdy, nowości produktowe, najlepsze marki, dystrybutorzy i detaliści. 

Więcej informacji na www.distree-emea.com.
Rejestracja na tej stronie.

CRN Polska jest patronem medialnym Distree EMEA 2016.