Rozwój produktu w stronę ​security,​ nowa strategia komunikacji oraz zmiana postrzegania marki wpłynęły na decyzję o zmianie nazwy gdańskiej firmy.  Spółka istnieje od 2006 roku i  dostarcza na rynek telekomunikacji mobilnej  rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa oraz zarządzania urządzeniami mobilnymi i sieciowymi. Do grona partnerów technologicznych Famoc należą m.in.: Apple, Google, CISCO, Econocom, Lenovo, LG, Microsoft, Motorola, Nokia, Samsung czy Zebra.

- To zmiana, którą planowaliśmy od dłuższego czasu. Nazwa FancyFon powstała trzynaście lat temu. Wtedy działalność firmy nie była tak mocno skierowana w stronę security -​ mówi Bartosz Leoszewski, CEO Famoc S.A.

Wraz ze zmianą nazwy oraz nowym brandingiem firma Famoc zmieniła również wygląd i nazewnictwo produktów z rodziny FAMOC. Podstawowy system MDM, wcześniej znany jako FAMOC, zmienił nazwę na FAMOC manage. Ponadto w portfolio produktowym firmy znajdują się również rozwiązania dedykowane konkretnym sektorom: FAMOC defend dla sektora rządowego oraz FAMOC lock dla branży telco.