Drukarki Brother w Komsie
Dystrybutor rozszerzył ofertę o dwa urządzenia marki Brother: drukarkę laserową HL-2140 i wielofunkcyjną DCP-385C.
Dystrybutor rozszerzył ofertę o dwa urządzenia marki Brother:
Drukarka laserowa HL-2140 jest przeznaczona do użytku w domach i małych firmach. Monochromatyczne urządzenie wyposażono w zamknięty podajnik papieru na 250 kartek. Zapewnia wydruk w rozdzielczości 1200 dpi w rozdzielczości 22 str./minutę. Na pierwszą stronę czeka się 10 sekund. Model HL-2140 wyposażono w procesor 181 MHz, pamięć RAM 8 MB, port USB 2.0 i port równoległy.
Drukarka współpracuje z systemami: Windows Vista, Windows XP Professional/XP Home Editions, Windows Server 2003, Windows 2000 Professional, Macintosh Mac OS X 10.2.4, Linux . Brother HL-2140 posiada znak Energy Star. Urządzenie jest dostarczane z tonerem startowym na ok. 1 tys. stron.
Urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-385C umożliwia drukowanie, kopiowanie i skanowanie kolorowych dokumentów oraz zdjęć. Urządzenie wyposażono w wejście USB 2,0, czytnik kart pamięci, port PictBrige. Istniej możliwość bezpośredniego wydruku fotografii z karty pamięci, jak również skanowania do karty. Urządzenie drukuje około 30 stron na minutę w rozdzielczości 1200 x 6000 dpi i wyposażone jest w cztery pojemniki z tuszem. Producent zaopatrzył je w kolorowy wyświetlacz LCD 3,3 cala, pamięć RAM 32 MB. Współpracuje z systemami operacyjnymi Windows 95/98/Me/NT/2000/XP, Macintosh Mac OS 8,6-9,2 i OSX 10,1, Linux 2,4. Brother DCP-385C skanuje w rozdzielczości 600 x 2400 dpi, kopiuje natomiast w rozdzielczości 1200×1200 dpi z prędkością 3,5 s/ str. A4.
Brother przedłuża gwarancję z 2 do3 lat na urządzenia zakupione do końca marca 2010 roku. Szczegóły na stronie: http://www.brother.pl
Podobne aktualności
Przetarg: 11,5 mln zł na drukarki i skanery
Czterech wykonawców złożyło oferty w postępowaniu na wyposażenie jednostek administracji.
Polskie biura chcą kupować odnawiany sprzęt. Podają warunki
Dla 24 proc. polskich firm odnowiony sprzęt to produkt pierwszego wyboru, a 48 proc. rozważa taki zakup - według badania.
Brother: Piotr Baca awansował na dyrektora regionu
W nowej roli jest odpowiedzialny za realizowanie strategii biznesowej korporacji i rozwój kanału partnerskiego w regionie CEE.