Dwie marki łączą się
Celem jest lepsze wsparcie klientów w transformacji cyfrowej.
Oferty marek Intratic i Grupy Unity łączy się. Decyzję w tej sprawie podjął zarząd grupy po 4 latach od wprowadzenia na rynek marki Intratic. Zmianę uzasadnia potrzebą lepszego wsparcia klientów w procesie transformacji cyfrowej, ponieważ obejmuje ona wiele różnych obszarów.
"Bardzo mocno koncentrujemy się na działaniach z obszaru doradztwa i konsultingu, co ma odzwierciedlać nasza oferta" – wyjaśnia Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor sprzedaży w Unity Group.
Zmieniono także logo, przebudowano stronę internetową.
Firma działa od ponad 20 lat, specjalizuje się w doradztwie, wdrażaniach, utrzymywaniu i rozwijaniu systemów informatycznych i aplikacji.
Podobne aktualności
Unity z nową marką
Grupa Unity, dostawca rozwiązań IT dla e-biznesu, wydziela ze swojej oferty usługi oparte o produkty Microsoftu. Powstała nowa marka – Intratic.
Empathy zostało Unity
Wraz z połączeniem Empathy, Contium i Internet Designers w Grupę Unity, oferująca szkolenia e-commerce Akademia Empathy kontynuuje działalność jako Akademia Unity. Według nowego właściciela wzbogacono ofertę.
Powstaje duży dostawca systemów e-commerce
Z połączenia Contium i Empathy powstaje Grupa Unity, oferująca wdrożenia i usługi marketingowe dla przedsiębiorców handlujących w Internecie. Ma być największym tego typu podmiotem w Polsce.