Oferta easyCALL.pl była tańsza o blisko 70 tys. zł od tej złożonej przez Orange. Wartość zamówienia wyniosła 290 tys. zł brutto.

W ramach umowy easyCALL.pl zapewni łączność stacjonarną dla jednostek policji w garnizonie śląskim, obsłuży 217 linii analogowych oraz 8 linii cyfrowych ISDN. Umowa została zawarta na okres 34 miesięcy. To największe jak dotąd zamówienie publiczne operatora, ale nie pierwszy kontrakt z policją. Wcześniej operator zwyciężył w przetargu ogłoszonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach na obsługę linii cyfrowych. Spółka świadczy także usługi telekomunikacyjne dla Komendy Wojewódzkiej w Gdańsku, Szczecinie i Bydgoszczy.
 
– Widzimy spory potencjał w rynku zamówień publicznych. Administracja coraz bardziej stara się ograniczać koszty, a w telekomunikacji mogą być one niższe nawet o połowę – tłumaczy Michał Jakubowski, prezes easyCALL.pl.

W ub.r. operator zwyciężył w kilkunastu przetargach na obsługę telekomunikacyjną.