Akcja przedłużenia gwarancji dotyczy następujących modeli urządzeń
Epson: WorkForce Pro WF-7515, WorkForce Pro WP-4015 DN, WorkForce Pro WP-4515
DN, WorkForce Pro WP-4525 DNF i WorkForce WF-3520DWF kupionych od 2 maja 2013
do 31 marca 2014. Dłuższa gwarancja jest przypisana do produktu automatycznie,
po jego zarejestrowaniu. Z przedłużenia gwarancji mogą korzystać osoby pełnoletnie
zamieszkałe w Polsce i firmy z siedzibą w Polsce.

 

Warunki przedłużonej gwarancji są różne dla poszczególnych
modeli.

WorkForce WF-7515 – przez pierwszy rok naprawa na miejscu u
klienta, przez kolejne 2 lata naprawa w punkcie serwisowym,

WF-3520DWF – przez wszystkie 3 lata naprawa w punkcie
serwisowym,

WorkForce Pro WP-4015 DN – przez wszystkie 3 lata naprawa na
miejscu u klienta,

WorkForce Pro WP-4515 DN – przez wszystkie 3 lata naprawa na
miejscu u klienta,

WorkForce Pro WP-4525 DNF – przez wszystkie 3 lata naprawa
na miejscu u klienta

 

Regulamin akcji: http://www.register.epson-europe.com/Warranty-Workforce/TermsAndConditionsPL.aspx