Licence to print to temat przewodni imprezy dla dilerów, zorganizowanej 3 września przez Epsona w hotelu Marriot na warszawskim Okęciu. Ponad 120 gości uczestniczyło w czterech panelach dotyczących różnych grup produktowych: projektorów, urządzeń biznesowych, drukarek wielkoformatowych i produktów konsumenckich. Epson zaprezentował dilerom szereg nowości, m.in. urządzenie wielofunkcyjne Stylus PX700W, projektor G5350 oraz drukarkę atramentową B-500DN.

Podczas imprezy producent po raz pierwszy wręczył nagrody dla najlepszych partnerów. Przyznano sześć nagród. Action zostało wyróżnione za rozwój kanału sprzedaży dealerskiej produktów konsumenckich, Terg za największy wzrost sprzedaży produktów konsumenckich, Reprograf za największą sprzedaż profesjonalnych produktów graficznych, Upgrade za największy wzrost sprzedaży projektorów multimedialnych, Corso za największą regularną sprzedaż produktów biznesowych, a Scot za rozwój kanału sprzedaży dealerskiej materiałów eksploatacyjnych.

Po prezentacjach i warsztatach uczestnicy wzięli udział w imprezie, która odbyła się w warszawskim Forcie Traugutta.