Epson: nowy program wsparcia klientów
Program Epsona o nazwie CoverPlus365 obejmuje wsparcie klientów przed i po sprzedaży.
W ramach CoverPlus365 klienci mogą skorzystać z pomocy fachowców Epsona, począwszy od porad i informacji przed sprzedażą, po instalację i integrację sprzętu. Oferta obejmuje także szkolenia. W celu ograniczenia przestojów w razie awarii, zapasowy sprzęt i podzespoły – projektory, lampy, filtry – będą przechowywane w magazynach klientów.
Producent zakończył pilotaż usługi w Wielkiej Brytanii, teraz została ona poszerzona na całą Europę.
Podobne aktualności
Epson AM-C400 i AM-C550 – nowe atramentówki A4 dla biznesu
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free. Nowa linia drukarek atramentowych A4 Epsona jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dużo drukują. Ich ekonomiczność wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
Papier czy ekran na lekcjach? Badanie Epson w polskich szkołach
Epson i fundacja Instytut Edukacji Pozytywnej podsumowali wielomiesięczną współpracę w ramach programu "Szkoła Myślenia Pozytywnego 2.0". Opublikowali wyniki badania dotyczącego drukowania w szkołach.