Zespół Epson Polska, zajmujący się sprzedażą biznesową, powiększył się w ostatnich miesiącach o sześć nowych osób. Rozbudowa kadry jest związana z tym, że producent widzi duży potencjał rozwoju na polskim rynku w obszarze druku atramentowego, zwłaszcza w firmach i organizacjach.

Nowi pracownicy to Anna Murawska, Marek Zbarachewicz, Piotr Turowski, Krzysztof Janiec, Tomasz Lis i Adam Wolf. Łączy ich profesjonalne wykształcenie oraz wiele lat doświadczeń na stanowiskach związanych ze sprzedażą zaawansowanych produktów.

„Dzięki nim będziemy mogli wykonać kolejny skok w rozwoju, szczególnie w obszarze produktów dla biznesu. Dzisiejszy rynek profesjonalnych urządzeń i systemów druku, choć o ogromnym potencjale wzrostu, jest także bardzo wymagający. Dlatego tak ważne dla nas jest doświadczenie i kompetencje, które przynoszą nowi pracownicy” – podkreśla Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w polskim oddziale Epsona.

W IV kw. 2018 r. Epson miał ponad 24 proc. udziału w polskim rynku drukarek atramentowych, co oznacza wzrost o 6 punktów procentowych w porównaniu do analogicznego okresu 2017 r.