Podczas pierwszego dnia producent podsumuje rok finansowy, przedstawi plany na kolejny rok oraz strategię dla wszystkich grup produktowych. Swoje wystąpienia potwierdzili: Krzysztof Modrzewski  – National Sales Manager, Jeroen van Beem – Regional Sales Manager Eastern Europe, Renato Vincenti – Marketing Development Manager.

Drugi dzień będzie poświęcony nowym urządzeniom Epsona. Podczas warsztatów z podziałem na grupy produktowe uczestnicy zapoznają się z najważniejszymi funkcjami oferowanych linii i modeli. Wśród nich są m.in. maszyny WorkForce, które oprócz funkcji druku i skanowania umożliwiają integrację z systemami zarządzania dokumentacją (DMS). Osobnym zagadnieniem będzie wykorzystanie obrazu w komunikacji biznesowej i edukacji z pomocą projektorów opartych na technologii 3LCD (zaprezentowane zostaną urządzenia przenośne, krótkiego rzutu i instalacyjne). Podczas warsztatów nie zabraknie nowości dla partnerów działających na rynku poligraficznym. Jak zapowiada producent, podczas spotkania na zamku będzie także czas na rozrywkę.

Patronem medialnym wydarzenia jest CRN Polska.