Epson: zmiany w serwisie
DEA już nie będzie autoryzowanym serwisem producenta, rozszerzono współpracę z inną firmą.
Od 1 kwietnia br. LetMeRepair będzie obsługiwać wszystkie zgłoszenia napraw i serwisów gwarancyjnych sprzętu Epsona. Użytkownicy mogą rozwiązywać problemy z urządzeniami zarówno kontaktując się z infolinią producenta pod nr +48 22 295 37 25 (pn.-pt. od 9.00 do 17.30), jak i dostarczać sprzęt bezpośrednio do serwisu LetMeRepair w Warszawie przy ul. Harfowej 1a.
Równocześnie dobiega końca współpraca z dotychczasowym partnerem serwisowym Epsona – spółką DEA. Z początkiem kwietnia wszystkimi zgłoszeniami obsługiwanymi przez DEA oraz związanymi z nimi zapytaniami klientów zarządzać będzie LetMeRepair.
LetMeRepair Poland jest częścią grupy LetMeRepair, powstałej w 2007 r. Ma ponad 100 pracowników w oddziałach w Kaliszu i Warszawie oraz serwisantów na terenie całego kraju.
Podobne aktualności
Epson AM-C400 i AM-C550 – nowe atramentówki A4 dla biznesu
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free. Nowa linia drukarek atramentowych A4 Epsona jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dużo drukują. Ich ekonomiczność wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
Papier czy ekran na lekcjach? Badanie Epson w polskich szkołach
Epson i fundacja Instytut Edukacji Pozytywnej podsumowali wielomiesięczną współpracę w ramach programu "Szkoła Myślenia Pozytywnego 2.0". Opublikowali wyniki badania dotyczącego drukowania w szkołach.