Jedna z najważniejszych nowości dotyczy budowy stron firmowych. Dotychczas strony różnych przedsiębiorstw miały podobny schemat, teraz ma się to zmienić. Facebook zapowiada nowe sekcje, które umożliwią wyeksponowanie najważniejszych informacji, istotnych dla poszczególnych branż.

Pojawi się sekcja Shop, która umożliwi firmom handlowym pokazanie swoich produktów. W sekcji Services będzie można zaprezentować usługi. Cel jest taki, by ludzie wchodzący na stronę szybciej zorientowali się, czym zajmuje się przedsiębiorstwo i znaleźli interesującą ich ofertę. Facebook zapowiada dodanie wkrótce kolejnych sekcji dla firm. 

Aby ułatwić korzystanie z fan page’y za pomocą telefonów i tabletów, zaktualizowano układ stron. Zakładki przypisano do każdej z sekcji, podobnej do tych, jakie są przy zdjęciach czy filmach. Zmiany powinny być widoczne w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Dodano nowe przyciski call-to-action, które pozwalają pokazać najważniejsze cele firmy w nagłówku strony. Będą większe i jaśniejsze niż dotychczas. Pojawią się bezpośrednio pod zdjęciem w tle.

Facebook testuje nowe przyciski w aplikacji mobilnej, m.in. „Call now”, „Send Message” oraz „Contact us”, które mają ułatwić kontakt między klientami i firmami. Zapowiada, że w przyszłości pojawi się więcej takich opcji.