Firmy drukarkowe muszą zmienić ofertę
Zmiany pozwolą klientom zaoszczędzić nawet 40 proc. kosztów. To szansa dla dostawców na zwiększenie sprzedaży - informuje dyrektor handlowy Xeroksa, który pracuje nad nową ofertą.
– Rynek drukowania i kopiowania maleje, dlatego musimy trochę odejść od modelu sprzedawania urządzeń i prostych usług z nimi związanych – mówi Rafał Kozdryk, dyrektor handlowy Xeroksa.
W zamian Xerox chce oferować urządzenia i usługi pozwalające na optymalizację procesów związanych z dokumentami oraz zarządzanie nimi. Nowe rozwiązanie nazwano „Next Generation MPS”. Usprawnienia mają przynieść oszczędności do 40 proc. dotychczasowych wydatków przedsiębiorstwa związanych z drukiem i kopiowaniem. Zmiana powinna rozpocząć się audytem i wypracowaniem specyficznego modelu dla firmy. Według Rafała Kozdryka Xerox pracuje obecnie nad nową ofertą, wsparciem i zespołami sprzedaży. – Nasza strategia sprzedażowa w Polsce jest budowana na następne trzy lata. Zakłada jeden główny cel: musimy rosnąć dwucyfrowo – mówi dyrektor handlowy Xeroksa. Przebudowa oferty ma pomóc w osiągnięciu tego wyniku.
Podobne aktualności
Przetarg: 11,5 mln zł na drukarki i skanery
Czterech wykonawców złożyło oferty w postępowaniu na wyposażenie jednostek administracji.
Polskie biura chcą kupować odnawiany sprzęt. Podają warunki
Dla 24 proc. polskich firm odnowiony sprzęt to produkt pierwszego wyboru, a 48 proc. rozważa taki zakup - według badania.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.