– Rynek drukowania i kopiowania maleje, dlatego musimy trochę odejść od modelu sprzedawania urządzeń i prostych usług z nimi związanych – mówi Rafał Kozdryk, dyrektor handlowy Xeroksa. 

W zamian Xerox chce oferować urządzenia i usługi pozwalające na optymalizację procesów związanych z dokumentami oraz zarządzanie nimi. Nowe rozwiązanie nazwano „Next Generation MPS”. Usprawnienia mają przynieść oszczędności do 40 proc. dotychczasowych wydatków przedsiębiorstwa związanych z drukiem i kopiowaniem. Zmiana powinna rozpocząć się audytem i wypracowaniem specyficznego modelu dla firmy. Według Rafała Kozdryka Xerox pracuje obecnie nad nową ofertą, wsparciem i zespołami sprzedaży. – Nasza strategia sprzedażowa w Polsce jest budowana na następne trzy lata. Zakłada jeden główny cel: musimy rosnąć dwucyfrowo – mówi dyrektor handlowy Xeroksa. Przebudowa oferty ma pomóc w osiągnięciu tego wyniku.