Spotkania z integratorami, resellerami i wszystkim zainteresowanymi sprzedażą rozwiązań bezpieczeństwa IT G Daty rozpoczną się 3 czerwca w Gdańsku. Kolejne miasta na trasie Roadshow to Bydgoszcz, Warszawa, Szczecin, Poznań, Wrocław i Katowice. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z rozwiązaniami antywirusowymi producenta, sposobami na zabezpieczenie środowiska IT oraz warunkami programu partnerskiego i programów motywacyjnych.

Więcej informacji można znaleźć na stronie https://akademia.gdata.pl/roadshow.

Patronem medialnym G Data Roadshow 2014 jest CRN Polska.


Łukasz Nowatkowski, dyrektor techniczny i członek zarządu G Data Software:
Jeszcze w tym półroczu będzie miał swoją premierę nowy program partnerski. Zmiany objęły warunki, panel partnerski oraz samo podeście do współpracy. Zostały przygotowane na podstawie uwag i propozycji naszych aktywnych partnerów. Nowa odsłona programu to nowe możliwości rozwoju, korzystne warunki handlowe, atrakcyjne i przejrzyste programy motywacyjne.