Gadu-Gadu zmieni nazwę i logo
Komunikator internetowy będzie nazywał się GG. Z okazji zbliżającej się premiery nowej wersji odświeżono także znak graficzny.
Nowa edycja GG zostanie udostępniona do testów beta jeszcze w lutym. Jej funkcjonalność ma połączyć wersję instalacyjną, mobilną i dostępną w przeglądarce. Wydawca komunikatora przygotował także nowe logo. Zmodyfikowany symbol i nazwa to część nowego systemu identyfikacji, opracowanego przez agencję interaktywną Veneo. Uwzględnia on również logotypy subbrandów, czyli usług towarzyszących, jak np. dostępnej w komunikatorze poczty e-mail.
Gadu-Gadu należy do Naspers Ltd. (tak jak Allegro). Według ubiegłorocznego rankingu Rzeczpospolitej marka komunikatora jest warta 15,2 mln zł. Zgodnie z danymi Megapanel PBI/Gemius z maja ub.r. Grupa Gadu Gadu – Allegro ma łącznie blisko 80-procentowy zasięg w polskim Internecie (drugie miejsce po Google’u).
Podobne aktualności
“Jak on mógł zabić ptaszka?!”
Branża komentuje zmiany na Twitterze: do czego naprawdę dąży Musk? Co może mu przeszkodzić?