Globalny awans polskiego dyrektora Philipsa
Tomasz Lisewski, dyrektor generalny w dziale Consumer Lifestyle w polskim oddziale Philipsa, od lipca będzie pełnić funkcję Global Marketing Leader Personal Care w centrali firmy w Amsterdamie.
Na nowym stanowisku Tomasz Lisewski zajmie się marketingiem produktów Personal Care (do pielęgnacji osobistej). Menedżer jest związany z Philipsem od kwietnia 2009 roku. Przez 11 lat pracował w Kimberly-Clark. Początkowo odpowiadał za marketing marki Kleenex, następnie pełnił funkcje General Managera firmy w Polsce i dyrektora w europejskiej centrali.
Tomasz Lisewski ukończył handel zagraniczny na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia MBA.
Podobne aktualności
Monitory: Dell najwyżej od 14 lat. „Wracamy do trendu sprzed pandemii”
Analitycy prognozują dwa spadkowe lata na rynku monitorów do PC.
3 priorytety inwestycji w IT w medycynie
Jeden obszar wydatków na IT jest szczególnie istotny dla decydentów, ale będzie rosło zapotrzebowanie na kolejną technologię.