Groupon: coraz wyższe straty
W II kw. 2011 r. Groupon miał 102,7 mln dol. straty netto, prawie 3 razy więcej niż rok wcześniej.
Serwis odnotował wyższą stratę przy przychodach 878 mln dol., 10-krotnie większych niż w II kw. 2010 r. Brak zysków firma tłumaczy inwestycjami i intensywnymi działaniami marketingowymi. M.in. zatrudnienie wzrosło o ponad 200 proc. Koszty administracyjne sięgnęły 273 mln dol., a marketingowe – 170 mln dol. Groupon chce wejść na nowojorską giełdę i pozyskać z emisji akcji 750 mln dol.
Obecnie serwis działa w 43 krajach, w tym w Polsce.
Podobne aktualności
Szef AB: nasz biznes rośnie stabilnie, a konkurenci przeżywają kryzys
Grupa AB miała rekordowy rok finansowy - grubo przekroczyła 7 mld zł przychodów, a w ostatnim kwartale zbliżyła się do 2 mld zł. W całym roku zysk netto poszedł w dół, ale – jak wynika z wyliczeń pokazanych przez spółkę – wynik byłby na plusie, jeśli odjąć jednorazowe koszty inwestycji w Magnicach.