Grupa OEX z jedną marką i nową strategią
OEX – grupa firm oferujących usługi dla biznesu – tworzy jedną, wspólną markę dla wszystkich spółek wchodzących w skład holdingu.
Pod marką OEX Business Services będzie dostępna oferta wszystkich spółek, wchodzących w skład grupy. OEX powstał w 2011 r. wyniku połączenia ArchiDoc (ArchiDoc i Call One) z firmami należącymi do Funduszu Neo Investments (Cursor, Galposter, Voice Contact Center). W ub.r. do holdingu dołączyła spółka Divante, oferująca usługi powiązane z e-commerce.
Grupa specjalizuje się w usługach wspierających sprzedaż i marketing oraz w back-office, oferuje m.in. rozwiązania dla e-handlu, logistyki, zarządzanie dokumentami, systemy do telesprzedaży.
W ramach zmian uproszczono strukturę portfolio, tworząc siedem linii produktów: E-biznes, logistyka specjalizowana, identyfikacja wizualna, obsługa procesów zakupowych, wsparcie sprzedaży, back-office i zarządzanie dokumentami oraz contact center.
W br. OEX zamierza powiększyć portfolio usług. Zapowiada kolejne przejęcie.
Grupa według własnej informacji w skali roku realizuje na rzecz klientów ponad 1,5 tys. projektów. Rocznie zatrudnia blisko 10 tys. osób.
Podobne aktualności
Inwestują w technologie zakupowe
Grupa OEX nabyła udziały w spółce oferującej platformę zakupową.
Powstaje strategia cyberbezpieczeństwa Polski
Ministerstwo Cyfryzacji kończy prace nad strategią dotyczącą cyberbezpieczeństwa kraju. Ma być gotowa w październiku. Celem jest m.in. stworzenie systemu bezpieczeństwa w obrocie gospodarczym.
Hicron: nowy zarząd i strategia
Spółka specjalizująca się w projektach IT ma nowy skład zarządu. CEO został Michał Guzek. Ruszyła transformacja, która ma przygotować organizację do rozwoju w przyszłym roku.