HP: nowy lider kanału sprzedaży w Polsce
Obowiązki dyrektora organizacji partnerskiej HP w Polsce przejął Paweł Miszkiewicz, związany z firmą od 2006 r.
Paweł Miszkiewicz pełni obecnie obowiązki dyrektora organizacji partnerskiej HP w Polsce po odejściu Macieja Deki.
Paweł Miszkiewicz jest związany z HP od 2006 r. Karierę rozpoczął w dziale PC Category dla regionu EMEA w centrali firmy w Grenoble we Francji. Pracował również jako financial analyst dla regionu MEMA oraz CEE. W 2008 r. przeniósł się do centrali HP na Bliski Wschód w Dubaju, gdzie zdobywał doświadczenie pracując między innymi jako Country Channel Sales Manager dla krajów GCC (Katar, Kuwejt, Oman i Bahrajn) oraz Category Manager w dziale druku, rozwijając sprzedaż i strategię marketingową dla drukarek komercyjnych i konsumenckich dla regionu Bliskiego Wschodu oraz Wschodniej Afryki.
W ostatnim czasie Paweł Miszkiewicz kierował również zespołem sprzedaży komputerów i drukarek, pełniąc rolę Commercial Channel Sales Manager w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Iraku.
W czerwcu 2019 r. objął stanowisko Head of HP Printing Business Unit w Europie Środkowej i przeprowadził się do Warszawy.
Paweł Miszkiewicz jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku marketing i zarządzanie oraz Grenoble Ecole de Management.
Podobne aktualności
78 proc. pracowników wierzy, że AI ułatwi im pracę
Większość pracowników, a zwłaszcza liderów z nadzieją czeka na technologie wykorzystujące AI - wynika z badania HP. Jednocześnie nawet 45 proc. obawia się, że straci posadę z powodu sztucznej inteligencji.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
HP: sprzedaż poniżej oczekiwań, rentowność w górę
W I kw. wciąż słaby rynek PC wpłynął na wyniki producenta. „Mamy ogromny impet w projektowaniu PC AI, które wszyscy zobaczycie jeszcze w tym roku” – zapowiada CEO.