HP ogłosiło nowy program partnerski
Program pod nazwą HP Amplify wchodzi w życie 1 listopada 2020 r.
Nowy globalny program partnerski HP Amplify wejdzie w życie z dniem 1 listopada 2020 r. dla partnerów handlowych, a w drugiej połowie 2021 r. dla partnerów detalicznych – zapowiedział producent.
Celem jest uproszczenie programu, tak aby było jasne dla partnerów, jakiego zaangażowania wymaga. Inne niż w dotychczasowym Partner First będą poziomy współpracy. Zmieni się system kompensacji i zachęt. Priorytetem będzie nagradzanie integratorów i resellerów nie tyle za słupki sprzedaży, co za wartość, jaką wnoszą oni dla klientów, kompetencje i inwestycje w tym obszarze. Zwiększy się znaczenie danych i ich współdzielenia we współpracy oraz w obsłudze użytkowników technologii HP – wynika z wirtualnej prezentacji nowego programu.
„Dzisiejszy klient oczekuje usprawnionej, zautomatyzowanej i spersonalizowanej obsługi. Dlatego też, aby móc się rozwijać w tym dynamicznym środowisku – gdzie dane stanowią nową walutę – musimy wprowadzić niezbędne zmiany i podchodzić do naszych klientów jeszcze bardziej indywidualnie” – wyjaśnia Christoph Schell, dyrektor handlowy HP Inc.
Dwa poziomy, Trzy filary
Program przewiduje dla partnerów dwa poziomy współpracy – Synergy, czyli podstawowy, oraz Power wiążący się z większymi benefitami i wymaganiami. Koncentruje się na trzech filarach: wydajności, możliwościach i współpracy. Ma umożliwić bardziej indywidualne podejście do klientów i ułatwić budowanie strategii wprowadzania produktu na rynek, które obejmują kombinację modeli transakcyjnych, kontraktowych i hybrydowych – zapowiada HP.
Nagrody nie tylko za sprzedaż
Według HP nowy system oceny i nagradzania uwzględnia wysiłki partnerów w ramach całościowego procesu sprzedaży, od wielkości rejestracji do średniej wartości sprzedaży i utrzymania projektu.
W ocenie mają liczyć się nie tylko przychody ze sprzedaży. HP zamierza nagradzać partnerów, którzy inwestują w swoje możliwości w obszarze e-commerce oraz w obsługę klientów. Im więcej opcji bezpiecznego gromadzenia danych, wprowadzania rozwiązań na rynek, usług i specjalizacji, tym większe korzyści dla partnerów.
Możliwości zostaną dostosowane do sektorów, w których działają klienci, tworząc bardziej spersonalizowane rozwiązania – obiecuje producent.
Współpraca obejmuje opcjonalne zbieranie i analizowanie danych dotyczących klientów (zgodnie z obowiązującymi regulacjami), co pozwoli lepiej poznać ich preferencje i usprawnić obsługę.
Więcej szczegółów będzie znanych bliżej daty premiery HP Amplify, czyli 1 listopada 2020 r.
Podobne aktualności
Iron Mountain inwestuje 10 mln zł w centrum w Radomiu
Inwestycje w Polsce potwierdzają rosnące znaczenie lokalnego oddziału - zapewnia amerykańska firma.