Przychody w tym okresie wyniosły 30,7 mld dol., co oznacza wzrost o 11,4 proc. w porównaniu z tym samym kwartałem ub. roku. Blisko dwie trzecie przychodów (63 proc.) pochodziło spoza USA. W regionie EMEA wartość sprzedaży osiągnęła 10,9 mld dol. (wzrost o 9 proc.), w Ameryce Północnej i Południowej – 14,2 mld dol. (wzrost o 12 proc.), a w regionie Azji i Pacyfiku – 5,6 mld dol. (o 14 proc. więcej). W krajach BRIC (Brazylia, Rosja, Indie, Chiny) przychody poszły w górę o 21 proc.

Lepsze wyniki niż rok wcześniej odnotowały prawie wszystkie działy HP. Grupa systemów osobistych (PSG), obejmująca komputery, poinformowała o
wzroście przychodów o 17 proc., tj. do 9,9 mld dol. Zbyt liczony w
sztukach zwiększył się o 12 proc. O ponad jedną czwartą (27 proc.)
wzrosły przychody ze sprzedaży desktopów, podczas gdy w przypadku
notebooków wzrost był 10-procentowy. Biznes kupił o 25 proc. więcej
urządzeń (wartościowo), a użytkownicy domowi – o 12
proc.

Dział drukowania i obrazu (IPG) zwiększył przychody o 9 proc., do
6,2 mld dol. Klienci biznesowi kupili o 28 proc. więcej (wartościowo), a
w przypadku konsumentów odnotowano 4 proc. wzrostu. Biorąc pod uwagę
wzrost sprzedaży w sztukach, to w całym dziale wyniósł on 16 proc.
Biznes zamówił o 16 proc. więcej maszyn niż rok wcześniej, a klienci
końcowi – o 44 proc. O  5 proc. wzrosła wartość sprzedaży wkładów do
drukarek. Grupa usług zwiększyła wartość sprzedaży o 1 proc., do 8,6 mld dol., a grupa storage i serwerów poinformowała o 19-procentowym wzroście (do 4,4 mld dol.). W III kw. fiskalnym HP sprzedało oprogramowanie za 863 mln dol. (o 2 proc. więcej).

W IV kw. fiskalnym 2010 r., czyli do 31 października, HP planuje przychód w wysokości 32,5 do 32,7 mld dol. W całym roku finansowym firma zamierza osiągnąć od 125,3 do 125,5 mld dol. przychodu.