Według dyrektor finansowej Huawei, Meng Wanzhou zysk z głównej działalności korporacji w 2014 r. wyniósł 5,47 – 5,54 mld dol. przy 12-procentowej marży, podobnie jak w 2013 r. Są to wstępne dane.

Spory wzrost sprzedaży odnotowano w działach oferujących infrastrukturę sieci (+15 proc.), rozwiązania  dla firm (+27 proc.) oraz produkty konsumenckie (+32 proc.). 

Zdaniem CFO wzrosty w najbliższych latach będą generowane przez zwiększającą się liczbę komunikujących się ze sobą urządzeń oraz Big Data, co doprowadzi do modernizacji i przekształcenia tradycyjnych biznesów.

Dane za ub.r. pokazują, że Huawei ostatnio sporo inwestuje w nowe technologie. W ub.r. na badania i rozwój firma wydała ok. 6,45 mld dol., tj. o 28 proc. więcej niż w 2013 r. W ciągu 10 lat suma inwestycji w R&D wyniosła 30,34 mld dol.