Huawei: grupa konsumencka idzie do biznesu
Nowa jednostka w Huawei w Polsce powalczy o rynek przedsiębiorstw.
Huawei rozbudowuje nowy departament biznesowy w dziale konsumenckim, który tworzy ofertę i wsparcie dla klientów w przedsiębiorstwach i instytucjach – poinformował szef departamentu Business Solutions konsumenckiej grupy Huawei w Polsce, Witold Walczak, według ISBnews. Departament wspólnie z partnerami ma realizować projekty w sektorze biznesowym, obejmujące sprzęt (smartfony, tablety i ultrabooki), a także obsługę posprzedażną, oprogramowanie, serwis, finansowanie. Nowa jednostka w CBG ma zapewnić oddzielne procesy i cały ekosystem oferty dla biznesu.
Według danych globalnych grupa Consumer Business Group w 2018 r. stała się największym biznesem Huawei, zwiększając sprzedaż o 45 proc. wobec 2017 r.
Podobne aktualności
Huawei podwoiło zyski. Blisko 100 mld dol. przychodów
"W ciągu ostatnich kilku lat wiele przeszliśmy, ale dzięki wyzwaniom udało nam się rozwinąć" - komentuje rotacyjny przewodniczący Huawei.
Amazon i Huawei kończą sądowe spory patentowe
Zawarto globalną umowę patentową. Amazon nie musi już martwić się pozwami.
Huawei Polska zawarł porozumienie ws. zużytej elektroniki
Koncern będzie współpracować z firmą wywodzącą się z Polski.