Ponadto, Huawei przewiduje, że do tego czasu liczba osobistych inteligentnych urządzeń osiągnie 40 miliardów, a 90 proc. z nich będzie wyposażone w zaawansowanego technologicznie cyfrowego asystenta. Wiele gospodarstw domowych będzie też posiadać robota. Wizja zakłada, że kiedy urządzenia będą w stanie odbierać bodźce, a komunikacja człowiek-maszyna i proaktywne usługi informacyjne staną się normą, potencjał dalszej cyfrowej transformacji bardzo się zwiększy.

Dodatkowo – do 2025 – 85% aplikacji przedsiębiorstw ma być umieszczonych w chmurze, a 86% globalnych firm będzie korzystać ze sztucznej inteligencji. Do tego czasu, każdego roku na całym świecie generowanych ma być 180 ZB danych, czyli dwudziestokrotnie więcej niż obecnie.

W ramach urzeczywistniania swojej wizji Huawei stawia na 5G  – w tym roku ma zainwestować 5 mld juanów w badania i rozwój tej technologii. Chce też wprowadzić na rynek pełen zakres komercyjnego sprzętu 5G, w tym bezprzewodowe sieci dostępu, sieci na nośnikach, sieci rdzeniowe oraz inne rozwiązania. Ponadto koncern planuje komercyjną rozbudowę sieci NB-IoT na całym świecie i zwiększenie liczbę połączeń w niej do ponad 100 milionów.