Kim Jin jako Head of Honor in CEE & Nordic będzie nadzorował prace regionalnego zespołu z warszawskiego biura firmy. Bezpośrednio przed objęciem aktualnego stanowiska był country managerem Honor w Szwecji. Z Huawei jest związany od 7 lat.

Do 2020 r. marka Honor zamierza znaleźć się w pierwszej piątce światowych producentów smartfonów i zwiększyć swój udział sprzedaży zagranicznej o 50 proc. Zapewnia, że w 2017 r. rozwój był wyższy niż zakładano. Obecnie Honor buduje swoją pozycję na największych rynkach, takich jak Europa, Afryka, Indie, Indonezja, Rosja, Turcja i Stany Zjednoczone.

Honor jest, jak to określa producent, najważniejszą e-marką należącą do grupy Huawei. Została utworzona w 2011 r. Grupą docelową jest pokolenie od najmłodszych lat swobodnie posługujące się Internetem i sprzętem elektronicznym. Urządzenia są sprzedawane przede wszystkim online.