Sklep Huawei zostanie otwarty 15 grudnia w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Będzie drugim takim miejscem w Europie (po Mediolanie). Producent rozważa otwarcie kolejnych takich obiektów w Polsce – poinformował Yanmin Wang, prezes Huawei Consumer Business Group w regionie CEE i krajach nordyckich. Jednocześnie ogłosił przedłużenie kontraktu z Robertem Lewandowskim jako ambasadorem marki.

Warszawski sklep Huawei nazywa „domem marki”. Ma on być nie tylko miejscem sprzedaży, lecz także przestrzenią, gdzie zostaną zaprezentowane nowości firmy (jak smartfony, laptopy, tablety, wearables, akcesoria i in.). Odwiedzający będą mogli je przetestować i zasięgnąć porady ekspertów. Klientów będzie obsługiwać 12 specjalistów sprzedaży. Na miejscu świadczone będą także usługi serwisowe – zajmie się nimi 6 dodatkowych osób. W obiekcie mają odbywać się wydarzenia związane z marką i spotkania z influencerami.

Powierzchnia sklepu wynosi 227 m kw. Podzielono go na trzy strefy – frontowa jest miejscem ekspozycji flagowych urządzeń, centralną przeznaczono do organizacji wydarzeń i prezentacji produktów, a w trzeciej (strefa consierge) – zaprezentowano portfolio Huawei.  

Wystrój obiektu łączy takie materiały jak jasny kamień oraz drewno dębowe i bambusowe. W ściany wmontowano video walls (największa składa się w 20 monitorów). W blatach stołów ekspozycyjnych znajdują się ekrany dotykowe, które pozwalają na uzyskanie więcej informacji o produkcie. Duży stół pozwala zapoznać się z całym portfolio Huawei.