Huawei odnotował wzrost we wszystkich trzech grupach biznesowych: Carrier Network utrzymała pozycję lidera, osiągając 25,7 mld dol. przychodów ze sprzedaży (+6,7 proc. r/r). Grupa Enterprise wypracowała 1,84 mld dol. (+25,8 proc.), a Consumer – 7,77 mld dol. (+ 8,4 proc.). Wzrost w regionie EMEA wyniósł 6,1 proc. (12,42 mld dol.).

W 2012 roku Huawei przeznaczył na działania badawczo-rozwojowe 4,83 mld dol., co stanowi 13,7 procent całkowitych przychodów ze sprzedaży – powstało 16 centrów R&D i 28 partnerskich ośrodków innowacji na całym świecie.

Firma spodziewa się utrzymania stopy wzrostu na poziomie 10 proc. w ciągu najbliższych 5 lat. Huawei oczekuje rosnącego zapotrzebowania na usługi, integrację systemów Big Data oraz rozwiązania cloud computingu. Grupa Enterprise ma skupić się na poszerzaniu współpracy z partnerami, pomagając im rozwijać działalność biznesową oraz oferując produkty do chmur obliczeniowych, centrów przetwarzania danych oraz Big Data. W segmencie konsumenckim chińska firma chce zająć wiodącą pozycję na rynku inteligentnych urządzeń mobilnych.